Como crear unha Nube de Morfina:

1. Acomódese

2. Sírvase algo de beber. Se desexa acompañar con algo de picar, preferiblemente trociños de melocotón e piña para estimular a imaxinación.

3. Pense logo que quere de postre. Recomendacións: algo con moito azucre.

4. Deixe que entre a luz pola ventá. Recomendacións: Evite estar dentro da casa.

5. Teña con vostede pinturas, papel, boli ou lápis, unha cámara ou calquer instrumento/utensilio capaz de recoller algunha inquedanza.

6. Desfrúteo facendo.

7. Compártao.


lunes, 3 de diciembre de 2012

No principio do círculo.

Insconscientemente espero algo que pensaba que non me faría falta porque nego depender de alguén para ser plenamente feliz.

Mais encabúxome comigo mesma, batendo o maxín entre as mans cando dubido da miña máxima.

Quen dera poder ter un compañeiro especial a quen contarlle.
E no momento boto abaixo tal antollo. Quen pode ter dereito a selo primeiro que mereza as miñas ilusións e inquedanzas ou as miñas mágoas se non é capaz de perdurar no tempo ó meu carón?
Quen ha de levar un cachiño de min que xamáis voltará?
A quen lle hei regalar noites en vela contándolle soños que nunca soñarei?

E ó mesmo tempo como me gustaría todo.

Pero este é o meu cículo do que non saio onde á par ergo un muro circular que me protexa do que poida ser que nunca será.

No hay comentarios:

Publicar un comentario